Monday, May 25, 2009

VB punya cerita..

Alkisah bermula lah satu blog khas untuk projek Visual Basic (VB) yang akan diusahakan oleh saya untuk tahun ini.

Maka, tarikh 26 mei 2009 adalah bermula post pertama saya untuk projek VB. 2 blog khas di bina bagi memudahkan pihak-pihak tertentu mendapatkan info terbaru. Pihak-pihak tersebut adalah:

1. Pelajar-pelajar bawah penyeliaan saya (zana, sifah, dila, dina & aishah)

  • saya akan bercuti (maternity leave) tidak lama lagi, namun anda semua akan dipantau melalui blog ini, dan menggunakan email saya (idafadliza@yahoo.com / ifaz_0212@yahoo.com)

  • sebarang berita terbaru akan dimaklumkan.. sila bersedia

2. Kursus VB kepada pensyarah-pensyarah JKE

  • saya bukan guru dalam memberi kursus VB ini, namun saya akan berusaha untuk memberi yang terbaik kepada semua .
kursus VB asas akan diadakan pada 16 jun 2009. selamat bersedia..

lets keep in touch. terima kasih atas kerjasama semua..

No comments:

Post a Comment